FAQ
Aby ułatwić Ci korzystanie z naszych usług, przygotowaliśmy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Znajdziesz tutaj szczegółowe informacje dotyczące naszych dekoracji, warunków wynajmu, dostawy oraz usług dodatkowych. Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z nami – chętnie udzielimy wszelkich potrzebnych informacji.
1. *Co oferuje OzdobLOVE?*
OzdobLOVE to wypożyczalnia gotowych kolekcji dekoracji kwiatowych. Oferujemy szeroki wybór kompozycji w różnych kolorach, stylach i rozmiarach, idealnych na wszelkie uroczystości i eventy. Do kolekcji kompozycji oferujemy szeroką gamę dodatków typu stojaki , świeczniki , Podtalerze . Dodatki można również wynająć osobno .
2. *Jakie są możliwości dostawy?*
-
WYSYŁKA NA PALECIE
Wysyłki większości naszych dekoracji realizujemy na terenie całej Polski. Koszt wysyłki 1 palety to 240zł w jedną stronę.
-
ODBIÓR OSOBISTY
Odbiór osobisty możliwy jest w naszej siedzibie w Łęcznej. Odbiory odbywają się w dni powszednie, w dzień poprzedzający event, zwroty następnego dnia roboczego.
-
KOMPLEKOWA USŁUGA TRANSPORTU, MONTAŻU I DEMONTAŻU
Oferujemy także opcję wykupienia usługi montażu dla zamówień, które spełniają określone kryteria:
-
maksymalna droga jaką możemy pokonać to:
-
maksymalnie 170km od Lublina lub maksymalnie 2h drogi od Lublina
-
rok 2026: od 100km montujemy przy większych zleceniach od wartości wynajmu 9.000zł + koszt transportu, montażu i demontażu
-
rok 2027: od 100km do 140km montujemy przy większych zleceniach od wartości wynajmu 9.000zł + koszt transportu, montażu i demontażu, powyżej 140km od 10.000zł )
* w przypadku realizacji poza wysokim sezonem w miesiącach: listopad, grudzień, styczeń, luty, marzec istnieje możliwość realizacji w dalszych miejscach niż 170km od Lublina. Zapytaj o możliwość na Twój Termin.
3. Czy wszystkie dekoracje podlegają wysyłce?
Nie, niestety nie wszystkie. Wysyłkom nie podlegają np. drzewa MAXI, kryształowe karuzele, stelaże , zabudowane ściany typu VANILLA / BUKSZPAN, żyrandole 1m
4. Czy wszystkie dekoracje podlegają odbiorom własnym?
Odbiór własny nie możliwy jest przy wynajmie zabudowanych ścian typu VANILLA / BUKSZPAN, kryształowych karuzel, kryształowych żyrandoli 1m .
5. Czy oferujecie montaż dekoracji?*
Tak, oferujemy usługę montażu maksymalnie do 170km od Lublina (WAŻNE- w pełni sezonu przy lokalizacjach powyżej 100km od Lublina montujemy zamówienia o wartości wynajmu od 9.000zł ( od kwietnia do października) .
Koszt usługi montażu jest wyceniany indywidualnie po podaniu lokalizacji, daty i szczegółów dotyczących wynajętych dekoracji. Uwzględniamy wówczas liczbę osób i pojazdów potrzebnych do realizacji a także czas montażu .
6. Czy oferujecie montaż dekoracji w kościołach?
Nie, nie zajmujemy się dekorowaniem kościołów. Nasza działalność skupia się na tworzeniu aranżacji na salach weselnych. Dekoracja kościoła wiąże się z dodatkową logistyką, taką jak uzgadnianie szczegółów z księdzem czy oczekiwanie na dostęp do kościoła. Jako wypożyczalnia, nasza ekipa koncentruje się na realizacji kompleksowych aranżacji na salach, co wymaga dużej ilości czasu i zaangażowania. Dzięki temu możemy zapewnić najwyższą jakość naszych usług.
7. Czy dekorujecie przestrzenie na zewnątrz?
Nie, nie zajmujemy się dekorowaniem przestrzeni na zewnątrz. Ze względu na możliwość uszkodzenia dekoracji przez warunki atmosferyczne, takie jak deszcz, wiatr czy silne słońce, nie możemy ryzykować ich zniszczenia. Nie mamy wpływu na pogodę i nie możemy być na miejscu przez całą noc, żeby w porę je zabezpieczyć. Jako wypożyczalnia musimy zadbać o to, aby nasze dekoracje były w idealnym stanie także dla kolejnych klientów w następnym tygodniu. Dzięki temu jesteśmy w stanie zapewnić najwyższą jakość naszych usług.
8. Czy istnieje minimalna kwota wynajmu kolekcji?*
Tak, każda z naszych kolekcji dekoracji kwiatowych ma ustaloną minimalną kwotę wynajmu, która jest indywidualnie określona dla każdej z nich.
9. Czy w kompozycjach kwiatowych znajdują się żywe kwiaty?*
Nasze kompozycje składają się wyłącznie ze sztucznych kwiatów. Jednakże, istnieje możliwość ustawienia dodatkowych wazoników z żywymi kwiatami, które możesz dodać na własną rękę lub zamówić je u nas przy lokalizacjach na terenie Lublina, jeżeli zależy Ci na żywych kwiatach.
Dzięki temu na wysokości oczu gości mamy prawdziwe kwiaty a na wysokich stojakach sztuczne.
10. Czy oferujecie dodatki, takie jak świeczniki czy stojaki?*
Ceny kolekcji dekoracji kwiatowych nie zawierają dodatków takich jak świeczniki czy stojaki. Są to same kompozycje kwiatowe. Jeśli potrzebujesz dodatkowych elementów dekoracyjnych typu stojaki, stelaże itd. , mogą one zostać zamówione oddzielnie w pozostałej naszej ofercie - np. w zakładce PODTALERZE, świeczniki i inne dodatki
11. Czy ceny różnią się w zależności od klienta?*
Nie. Dla wszystkich naszych klientów obowiązują te same ceny, bez względu na rodzaj uroczystości czy miejsce dostawy. Ceny nie podlegają negocjacji.
12. Czy mogę zobaczyć dekoracje przed wynajmem?*
Tak, istnieje możliwość obejrzenia dekoracji na żywo w naszym biurze w Łęcznej, ale wyłącznie po wcześniejszym umówieniu się i ustaleniu dostępności wybranych elementów do wynajmu. Większość dekoracji przechowujemy w magazynie, gdzie są zapakowane i ułożone wysoko, aby zapobiec ich uszkodzeniom. Dlatego potrzebujemy czasu, aby nasza ekipa mogła je bezpiecznie zdjąć i przetransportować do biura.
Prosimy o wcześniejsze określenie, które dekoracje chcielibyście zobaczyć. Należy jednak pamiętać, że niektóre gabarytowe elementy, takie jak ściany zabudowane czy Maxi drzewa, są montowane bezpośrednio na salach i nie mogą być prezentowane w biurze.
Spotkania odbywają się od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-16:00 po wcześniejszym ustaleniu terminu i określeniu jakie dokładnie dekoracje Państwa interesują
13. Czy pomagacie w wyborze i rozliczeniu dekoracji?
Tak, pomagamy w wyborze i rozliczeniu dekoracji, ale na początek prosimy o zapoznanie się z naszymi warunkami w FAQ oraz z cennikiem poszczególnych elementów. Abyśmy mogli dokładnie rozliczyć dekoracje, prosimy o podanie liczby gości, rodzaju stołów, ewentualnych elementów, na których Wam zależy, oraz – co najważniejsze – budżetu. Budżet jest kluczowy, ponieważ pozwala nam określić, czy mamy skupić się na dekoracjach w minimalnych ilościach, czy zaprojektować całą scenografię z efektem „wow”. Dzięki temu możemy dostosować nasze propozycje do Waszych oczekiwań i możliwości.
14. Czy kwiaty są odpowiednio zadbane i czyste?*
Nasze kompozycje są projektowane i tworzone przez nas od podstaw, dzięki czemu masz pewność, że są w idealnym stanie. Regularnie je pielęgnujemy i ulepszamy, więc nie musisz się martwić o ich jakość – nie otrzymasz uszkodzonych czy brudnych kwiatów.
15. Jak mogę zamówić dekoracje?*
Aby zamówić dekoracje, skontaktuj się z nami mailowo lub za pośrednictwem formularza na naszej stronie internetowej. WAŻNE informacje to : ilości i rodzaje poszczególnych elementów , data, lokalizacja oraz wybrana forma wynajmu : odbiór własny , wysyłka , nasz montaż .
16. Jak długo trwa realizacja zamówienia?*
Czas realizacji zamówienia zależy od dostępności wybranych dekoracji oraz terminu i lokalizacji wydarzenia. Zalecamy rezerwację z wyprzedzeniem, aby zapewnić sobie dostępność kolekcji w wybranym terminie.
17. Jak wysyłane są duże zamówienia?*
Duże zamówienia wysyłamy na paletach, w solidnych drewnianych skrzyniach o maksymalnej wysokości 190 cm. Skrzynie mają wymiary 120 x 80 cm. Ze względu na ich gabaryty, wysyłka jest uznawana za przesyłkę wielkogabarytową. Po dostarczeniu przez kuriera, zalecamy odpowiednie zabezpieczenie skrzyń w celu uniknięcia uszkodzeń.
18. Czy mogę dokładnie umówić godzinę i dzień dostawy z kurierem?*
Niestety, nie mamy możliwości dokładnego ustalenia godziny przyjazdu kuriera, ponieważ korzystamy z usług zewnętrznej firmy kurierskiej. W umowie określona jest maksymalna data dostarczenia na dzień przed wydarzeniem, ale zazwyczaj przesyłka dociera jeden / dwa dni wcześniej. Dekoracje należy odesłać w następnym dniu roboczym po przyjęciu.
Jeśli paleta ma zostać dostarczona bezpośrednio do sali weselnej, konieczne jest wcześniejsze uzgodnienie tego z jej managerem. Bardzo ważne jest, aby przesyłkę od razu zabezpieczyć i wnieść do środka, nie można zostawić jej na deszczu – dekoracje pakujemy w ciężkie, drewniane skrzynie, które wymagają zaangażowania dwóch osób (najlepiej mężczyzn) do przeniesienia.
Prosimy także zwrócić uwagę na sposób zapakowania poszczególnych elementów. Najlepiej wykonać zdjęcia lub krótki film podczas rozpakowywania, aby w ten sam sposób spakować dekoracje po uroczystości. Jeśli rozpakowaniem i ponownym pakowaniem zajmuje się florystka lub obsługa sali, prosimy pamiętać, że odpowiedzialność za prawidłowe zabezpieczenie elementów spoczywa na Państwu – to Państwo wpłacają kaucję.
19. Czy mogę odesłać dekoracje w innych pokrowcach lub opakowaniach?*
Nie, pokrowce i opakowania, w których wysyłamy dekoracje, również są przedmiotem najmu. Dlatego wszystkie elementy muszą zostać odesłane w tych samych pokrowcach i opakowaniach, w jakich zostały dostarczone..
Masz dodatkowe pytania? Chętnie odpowiemy na nie poprzez nasz formularz kontaktowy :)